piątek, 3 kwietnia 2015

Prolog

Jedno spotkanie,jedno spojrzenie - doprowadziło do rangi piekła.On - najbardziej rozpoznawalny człowiek na świecie.Ja - dziennikarka telewizyjna.Przeszkoda? Stephan - niebezpieczny facet. Perrie - pozbawiona skrupułów,wredna laska.To nie ma prawa bytu...,a jednak.Ludzie,zwierzęta - to nie jedyne istoty na tym świecie.Nie zapomnijmy o...wampirach.
                                                                                                             -Diana Davis
Po latach rozłąki znów razem Klaus-mieszaniec tak jak ja. Mój narzeczony, zmienił mnie podstępem w mieszańca. Moją przyjaciółką jest człowiek, czasami żałuję że wprowadziłam ją w ten cały świat grozy. Moim wrogiem jest Elena, wiem, że Stephan zdradza z nią Dianę, widziałam ich razem całujących się. Diana nic nie wie i lepiej żeby się nie dowiedziała. Gdy  poznała Zayna całe nasze życie zmieniło się o 360 stopni. Dosłownie.                
                                                                                                           -Farley O'Hara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz